Hoe werkt bestellen.


U heeft een artikel gezien maar dan? Er zijn 2 mogelijkheden. 


U wilt het artikel snel in huis hebben maar u weet niet zeker of wij het op voorraad hebben.

U kunt dan een mail sturen naar info@dieren-wereld-online.nl of bellen om te vragen of het op voorraad is. Kijk bij de extra pagina contact voor het telefoonnummer en de tijden waarop wij telefonisch bereikbaar zijn. 

U heeft geen spoed of wilt het artikel komen ophalen. 

U kunt dan gerust bestellen. Hoe gaat dat in zijn werk?

Als u een artikel wilt bestellen klikt u op het winkelwagentje wat bij het artikel is afgebeeld.
U krijgt een venster: ............in winkelwagen geplaatst, klik vervolgens op OK.

U kunt dan nog door winkelen of direkt op de link Winkelwagen rechtsboven klikken.
Venster Bestellingen 1 verschijnt.
Hier staat het artikel of de artikelen die u heeft gekozen, met aantallen en bedragen.
Als u op terug klkt gaat u terug naar de winkel en kunt u desgewenst nog meer artikelen in het winkelmandje plaatsen, klikt u op bestellen dan gaat u de bestelling uitvoeren.

Venster Bestellingen verschijnt.
Hier kiest u op welke wijze u het artikel verzonden moet worden of dat u het wilt komen afhalen.Via het pijltje komt u bij de verschillend keuze mogelijkheden.  U kiest hier ook welke betaalwijze u wenst; per bank of via Ideal
Per bank. U maakt het bedrag over op 62.48.72.149 t.n.v. Het Houten Speelgoedparadijs te Almere o.v.v. uw bestelnummer. Zodra de betaling binnen is wordt het artikel verstuurd. ( mits op voorraad )

Met Ideal. Het artikel wordt direkt verstuurd. ( mits op voorraad )

Contant bij afhalen
.

Als u op terug klikt gaat u terug naar Bestellingen 1, klikt u op annuleren dan annuleert u de bestelling, klikt u op bestellen dan gaat u verder de bestelling uitvoeren.

Venster Bestelling 3 verschijnt.
Hier vult u uw NAW (naam, adres, woonplaats) gegevens in. De vakken met een * zijn verplicht. 
Bij opmerking kunt u bijvoorbeeld aangeven een uiterste leverdatum vermelden of een vraag stellen
Er is nog geen nieuwsbrief maar als u hem in de toekomst wilt ontvangen dan kunt u dat alvast aangeven.
Als u op terug klikt gaat u terug naar Bestellingen 2, klikt u op annuleren dan annuleert u de bestelling, klikt u op bestellen dan gaat u verder de bestelling uitvoeren.

Venster Bestelling 4 verschijnt.
Hier worden nogmaals alle ingevoerde gegevens getoond, controleer deze goed. Wanneer alle gegevens goed bevonden zijn drukt u op verzenden. Pas op dit moment is uw bestelling een feit en krijgt u de automatisch opgemaakte opdrachtsbevestiging in uw mailbox en wij de bestelling in de onze. 
Als u op terug klikt gaat u terug naar Bestellingen 3 u kunt dan eventueel nog iets wijzigen, klikt u op annuleren dan annuleert u de bestelling, klikt u op bestellen dan gaat u verder de bestelling uitvoeren.
Als u op Bestelling afdrukken klikt dan heeft u alles al netjes op papier staan. U krijgt evengoed ook de bevestigingsmail van bestellingen@dierenwereldonline.nl.

Venster Bestellingen 5 verschijnt.
U wordt bedankt voor uw bestelling.U kunt dan weer terug naar de winkel gaan door op Home te klikken om misschien nog even verder te snuffelen op de website of om de pagina af te sluiten.


Als u vragen heeft kunt u ten alle tijden mailen naar info@dieren-wereld-online.nl